Në SHBA, gazetat e marrin përgjegjësinë e procesit demokratik shumë seriozisht. Aq seriozisht sa mund të vijnë me shkrime pompoze për një lexues britanik. Por kur vjen puna tek zgjedhjet presidenciale, ata besojnë se shkrimet e tyre kanë një rëndësi të madhe dhe se fjalët e tyre do peshohen me seriozitetin më të madh nga ana e lexuesve të tyre.

_92381478_8dbfc234-1d16-4069-a1d2-a20272194667

E pra tani e dimë se sa e gabuar ishte kjo sepse çdo gazetë e madhe ose kishte mbështetur Hillary Clintonin ose nuk e kishte parashikuar Donald Trumpin si president të ardhshëm. Kjo për ato gazeta që kishin ruajtur besnikërinë e kandidatëve republikanë në të kaluarën. Tani të dyja llojet e gazetave dhe pjesa tjetër e mediave kryesore po zgjohen ndaj faktit se influenca e tyre as nuk krahasohet me atë të Facebook.

Në vitin 1992, një gazetë britanike pohoi se ishte “The Sun, e cila e kishte gjetur”, kur konservatorët menaxhuan të publikonin një fitore zgjedhore të papritur. Në Shtetet e Bashkuara është nxjerrë pyetja nëse rrjeti social përdori të njëjtin mashtrim për Trump.

_92381480_e48cf7b5-76a2-4afd-aadf-be1a5f31406b

Ja si vijon kjo punë… Një total prej 156 milionë amerikanësh janë anëtarë të rrjetit social Facebook dhe sipas studimeve më të fundit, dy e treta e tyre njoftohen me lajme prej tij. Tanimë lajmet shpesh mund të vijnë nga degët kryesore të medias, por ajo që do përfundojë në News Feed-in tuaj do të përcaktohet nga miqtë tuaj janë dhe çfarë ata ndajnë me të tjerët. Kjo është pjesa kur hyn në lojë një flluskë filtruese.

Ata që votuan për Trump do shohin vetëm histori që pasqyrojnë pikëpamjen e tyre për botën dhe e njëjta gjë do ndodhë për ata me një mentalitet më liberal. Tani ju mund të thoni se një filtrim i tillë ka qenë gjithnjë i pranishëm. Njerëzit liberale janë të prirur për të lexuar gazetat liberale ndërsa konservatorët i kanë pikëpamjet e tyre të reflektuara mbi atë që lexojnë. Dallimi ishte se shumica e redaktorëve janë përpjekur të bëjnë dy gjëra: Prezantimin e disa pikëpamjeve alternative dhe siguria se faktet në çdo histori janë të shqyrtuara. Asnjëra prej tyre nuk aplikohet në Facebook.

_92381483_d15d692b-c635-4927-9b7c-35491e716b6c

Algoritmi i lajmeve që ju shfaqet në faqe është ajo që ju dhe miqtë tuaj doni të besoni dhe kjo absolutisht që nuk ka asnjë verifikim faktesh. Historitë që akuzonin çiftin Clinton për vrasje apo lajmet që Barack Obama ishte mysliman janë shfaqur në Facebook-un e miliona njerëzve të prirur për të mbështetur Trump.

Trump e ka parë shumicën e mediave kryesore si armiqësore dhe të njëanshme,por Facebook dhe Twitter kanë ofruar një mënyrë të fuqishme që votuesit të marrin mesazhin e drejtpërdrejtë pa qenë nevoja e gazetarëve të bezdisshëm.

_92382208_fa00cfdb-4289-4021-a6e8-c988c1296d15

Nëse Facebook apo diçka e tillë nuk do të ekzistonte, a do ishte drejtuar Donald Trump për në Shtëpinë e Bardhë?

Kjo është e vështirë për t’u përcaktuar, por mediat në rrjetet sociale kanë shërbyer për të polarizuar pikëpamjet në atë që ishte tashmë një fushatë e humbur dhe mund të kenë inkurajuar votuesit të cilët ishin në mëdyshje për të votuar për Trump. Nga të gjitha këto fakte mund të themi se Facebook nuk është vetëm një platformë teknologjike por një kompani jashtëzakonisht e fuqishme media, lideri i të cilës është Mark Zuckerberg. /tvklan.al

Burimi: BBC

Përktheu dhe përshtati: tvklan.al