Dita Botërore e Gjumit! Zbuloni se çfarë duhet të bëni që të keni një gjumë të rehatshëm



Dita Botërore e Gjumit! Zbuloni se çfarë duhet të bëni që të keni një gjumë të rehatshëm

11:14 19/03/2021

Gjumi është shumë i rëndësishëm për shëndetin e përgjithshëm dhe Dita Botërore e Gjumit thekson pikërisht këtë. Në botën e sotme plot tension, ne kemi shanse të mos bëjmë një gjumë të mirë. Shumica prej nesh mund të mendojë se një cikël i çrregullt i gjumit ose mungesa e gjumit rezulton vetëm në ndjenjën e ngadaltë ose të lodhur. Ajo, në fakt, mund të ketë pasoja serioze, siç janë çështjet e menaxhimit të peshës, kolesteroli i lartë, sistemi i dobët imunitar dhe humbja e përgjithshme e energjisë. Ekspertët rekomandojnë që të rriturit të bëjnë shtatë deri në tetë orë gjumë për t’u siguruar që trupat e tyre mund të funksionojnë si duhet gjatë gjithë ditës. Një mënyrë e thjeshtë dhe efektive për të përshpejtuar procesin e gjumit dhe për të promovuar gjumë më të mirë është përfshirja e një stërvitje në rutinën e përditshme.

Më poshtë është shpjeguar se si një stërvitje e mirë mund t’ju ndihmojë të bëni një gjumë të mirë dhe të qetë.

Rregullon ritmin qarkullues

Studime të shumëfishta sugjerojnë që çdo formë e ushtrimeve fizike të rregullta u ka mundësuar njerëzve që të flenë më mirë gjatë natës. Aktivitetet fizike të tilla si ushtrimet aerobike lëshojnë adenozinë në trurin tuaj, që vepron si një depresant i sistemit nervor qendror, duke nxitur gjumin. Ushtrimet aerobike gjithashtu rrisin serotoninën, e cila ndihmon në rregullimin e ritmit cirkadian, d.m.th., orën e brendshme të trupit të trupit. Tridhjetë minuta ushtrim i moderuar janë të mjaftueshme për të përmirësuar cilësinë e gjumit tuaj gjatë natës.

Rrit gjatësinë e gjumit me valë të ngadalta

Sipas një studimi të fundit nga Sleep.org, zakonisht ekzistojnë pesë faza të gjumit, përfshirë fazën e gjumit me valë të ngadalta, e njohur gjithashtu si gjumë i thellë. Ushtrimet zvogëlojë nivelet e stresit tek individët, gjë që çon në rritjen e gjatësisë së gjumit me valë të ngadalta.

Ul rrezikun e mbipeshës

Sipas studiuesve, gjumi çrregullt dhe sëmundjet tek të rriturit shkaktohen gjithashtu nga mbipesha. Depozita e dhjamit në qafë bllokon rrugën e sipërme të frymëmarrjes, duke zvogëluar ose ndaluar plotësisht rrjedhën e ajrit. Ushtrimet katër deri në pesë ditë në javë mbajnë larg rrezikun e mbipeshës, kështu që na mundëson të flemë më mirë gjatë natës.

Mban mirëqenien e përgjithshme

Stërvitja çon në sekretimin e një proteine ​​në trurin tonë të quajtur faktor neurotrofik i rrjedhur nga truri, që është thelbësore për funksionimin e shëndoshë të trurit. Studiuesit në këtë fushë të studimit kanë zbuluar se kjo proteinë mund të ndihmojë në uljen e depresionit tek njerëzit, e cila gjithashtu përfshin pagjumësi. Ushtrimet e rregullta çojnë në uljen e nivelit të depresionit, duke siguruar kështu një gjumë më të mirë.

Përfshirja e ushtrimeve të thjeshta në stërvitjen tuaj të përditshme si ecja e shpejtë, anashkalimi, vrapimi, joga dhe meditimi përmirëson metabolizmin. Fjetja e qetë dhe stërvitja e rregullt janë të ndërlidhura për të siguruar mirëqenien e përgjithshme të trupit dhe mendjes sonë. /tvklan.al







Të ngjashme