Konsumatorët u dyndën në dyqane pasi pandemia e Covid-19 mbylli disa prej tyre dhe disa të tjera vendosën kufizime

Mes një inflacioni të lartë dhe rrezikut të një recesioni të mundshëm gjatë vitit të ardhshëm, blerësit amerikanë shpenzuan një rekord fitimi prej 9.12 miliardë dollarësh për “Të premten e Zezë”.

Për shumë njerëz, sidomos ata me të ardhura të ulta “E premtja e zezë” është një ngjarje e cila pritet me padurim, e cila nis menjëherë pas Ditës së Falenderimeve. Një rradhë e gjatë prej rreth 30 personash u formua jashtë Best Buy në North Riverside, Illinois, një periferi në jugperëndim të Çikagos, përpara se dyqani të hapej.

Shpenzimet në internet u rritën me 2.3%, një shifër që tregon se blerësit nuk i kanë shpëtuar dot tundimit të zbritjeve të mëdha për çdo produkt nga telefonat inteligjentë tek lodrat.

Adobe Analytics, e cila mat tregtinë elektronike duke analizuar blerjet në faqet e internetit, ka qasje në të dhënat që mbulojnë blerjet në 85% nga 100 kompani kryesore që tregtojnë në internet në Shtetet e Bashkuara. Ajo kishte parashikuar që shitjet e së “Premtes së zezë” do të rriteshin me një shifër modeste prej 1%.

Konsumatorët u dyndën në dyqane pasi pandemia e Covid-19 mbylli disa prej tyre dhe disa të tjera vendosën rregulla të ashpra për klientët siç ishte mbajtja e maskave si dhe vaksinimi. Amerikanët përdorën telefonat inteligjentë për të bërë blerje dhe sipas ‘Adobe’, blerjet në celular përfaqësonin 48% të të gjitha shitjeve në internet gjatë ditës së premte.

Klan News