Të gjithë përdoruesit e aplikacionit “Klani IM” në versionin Android mobile/tablet që kanë probleme në funksionimin normal të këtij aplikacioni dhe ju shfaqet njoftimi “Lidhja me serverin” duhet të fshijnë (uninstall) versionin aktual që kanë në telefon dhe të shkarkojnë versionin më poshtë si APK file.

SHKARKO “KLANI IM” Android TV (kliko këtu)

SHKARKO “KLANI IM” ANDROID (Kliko këtu)

Përdoruesit e “Klani IM” në Samsung Smart TV të cilëve ju kërkohet një kod identifikimi të ndjekin hapat si më poshtë:

3 hapat për TV Samsung:

1) Shtyp Start


2) Ulu me shigjeta poshte ne fund zgjidh/shtyp “Back


3) Më pas shfaqet tabela “kujdes” (warning) ku do të zgjidhet opsioni “Yes”

Shikim të këndshëm!

Për çdo problem që keni na shkruani në adresën email: [email protected]