Reduktuesit natyrorë të kolesterolit të cilin nuk i keni ditur


Reduktuesit natyrorë të kolesterolit të cilin nuk i keni ditur

21:47 15/09/2020

Kolesteroli është një substancë dylli, e ngjashme me yndyrën që gjendet në gjakun tuaj dhe në çdo qelizë të trupit tuaj. Mëlçia juaj prodhon kolesterol, por është gjithashtu e pranishme në ushqime me bazë shtazore si vezët, butakët, mishi dhe produktet e qumështit.

Ngrënia e ushqimeve me shumë yndyrë dietike mund të stimulojë mëlçinë tuaj për të prodhuar më shumë kolesterol. Trupi juaj ka nevojë për sasi të vogël të kolesterolit për të ndërtuar strukturën e membranave qelizore, për të bërë hormone dhe për të prodhuar vitaminë D.

Sidoqoftë, nivelet e larta të kolesterolit mund të çojnë në grumbullimin e pllakave në arterie dhe të rrisin rrezikun e sëmundjes së zemrës dhe goditjes në tru. Medikamentet e përshkruara si statinat për të ulur nivelet e kolesterolit mund të shkaktojnë efekte anësore, të tilla si dhimbje koke, ngërçe muskulore dhe të përziera.

Për fat të mirë, ka shumë mënyra natyrore për të ulur kolesterolin pa ilaçe dhe për të mbajtur zemrën tuaj të shëndetshme.

Niacin

Niacina është një vitaminë B që mund të rrisë nivelin e kolesterolit të mirë dhe të zvogëlojë trigliceridet, një yndyrë tjetër që mund të bllokojë arteriet. Niacina gjendet në shumë ushqime, veçanërisht në mëlçi dhe pulë. Mund ta merrni edhe si suplement. Marrja e rekomanduar ditore e niacinës është 14 miligramë për gratë dhe 16 miligramë për burrat.

Fibra e tretshme

Fibrat e tretshme ndihmojnë në uljen e niveleve të kolesterolit duke ulur thithjen e kolesterolit në rrjedhën tuaj të gjakut. Fibrat e tretshme gjenden në ushqimet si portokalli, dardha, pjeshka, shpargu, patatja, buka e grurit të plotë etj.

Shtesa psiliumi

Psiliumi është fibër e bërë nga lëvozhgat e farave të bimës Plantago ovata. Është një bimë medicinale vendase në Azinë Perëndimore dhe Jugore. Hulumtimet kanë treguar se psiliumi mund të ndihmojë në uljen e niveleve të kolesterolit, lehtësimin e kapsllëkut dhe uljen e sheqerit në gjak tek njerëzit me diabet.

Fitosterolet

Fitosterolet ose sterolet bimore, janë përbërje të ngjashme me kolesterolin që gjenden në drithërat, arrat, frutat dhe perimet. Këto përbërje e parandalojnë zorrët tuaja të thithë kolesterol. Fitosterolet ndonjëherë u shtohen ushqimeve të përgatitura, të tilla si margarina dhe kosi.

Hudhër

Nuk ka prova të forta për të mbështetur se hudhra ul nivelin e kolesterolit, por mund t’ju ​​ofrojë shumë përfitime të tjera shëndetësore, përfshirë uljen e presionit të gjakut dhe mbrojtjen nga sëmundjet e zemrës.

Xhenxhefili

Studimet kanë treguar se xhenxhefili mund të zvogëlojë nivelet e kolesterolit tuaj të keq dhe të forcojë kolesterolin tuaj të mirë. Konsumojeni atë të papërpunuar ose merreni si shtesë ose pluhur.

Fara liri

Farat e lirit janë burime të mira të acideve yndyrore omega-3, të cilat mund të rrisin nivelet e kolesterolit të mirë.

Kujdes: Bisedoni me mjekun tuaj para se të merrni ndonjë shtesë, veçanërisht nëse jeni shtatzënë. /tvklan.al




Të ngjashme