20 konsumatorë shqiptarë shijuan një experiencë fantastike në ndeshjen gjysmë finale të UEFA Chmapions League, Real Madrid vs. Bayern Munchen.

Përgjatë gjithë sezonit të UEFA Champions League, Heineken realizoi një fushatë angazhuese, ku çdo javë shpërbleu konsumatorët, me plot dhurata të ndryshme si çanta dhe topa futbolli, frigoriferë të mbushur me birrë dhe më fatlumet ishin ata që fituan biletë për të ndjekur ‘live’ në Stadiumin Santiago Bernabeu, super ndeshjen mes Real Madrid dhe Bayern Munchen. 


Secili nga konsumatorët e Heineken ka paturmundësinë të bëhej pjesë e promocionit, duke gjetur kodin poshtë tapës së shishes dhe duke e regjistruar atë tek adresa www.heineken.com

Pjesa tjetër e fituesve u zgjodh në shorteun e organizuar në datën 18 Prill në Plaza, në një Event Special të Heineken. Nën tingujt e muzikës fantastike të bandës Offchestra dhe plot performancave të tjera artistike, konsumatorët besnikë të birrës Heineken shijuan një mbrëmje të veçantë.

Për 20 fituesit e Heineken, kjo eksperiencë do të mbetet e paharrueshme dhe unike.
“Të shikoja skuadrën time të preferuar ‘live’ në stadium – ishin ndër emocionet më të bukura që kam përjetuar ndonjëherë -. Faleminderit Heineken për këtë mundësi”, u shpreh një nga fituesit e promocionit të Heineken.


Heineken, birra numër 1 në botë, sponsor zyrtar iUEFA Champions League, platformës botërore më premium të futbollit, çdo sezon të UEFA Champions League sjell në Shqipëri surpriza pa fund përkonsumatorët e saj sportdashës dhe jo vetëm.