Vitet 1960 na dhanë “The Beatles”, mini funde, por edhe artikuj ikonë!

Duke synuar të rinjtë që banojnë në qytet, Yardley lançoi parfumin “Oh! de London” në vitin 1962. Një domosdoshmëri për zonjat e reja, me një fushatë reklamash të drejtuar nga modelja britanike Jean Shrimpton. Aroma prodhohet edhe sot nën emrin e markës Tuvaché.

Kukulla numër një e dekadës, Barbie e Mattel-it e viteve ’60. Pamja dhe veshjet e Barbie pasqyronin modën e kohës, me kukulla që kishin gjithçka. Sot, një kukull origjinale e 1959-ës shitet për një çmim mahnitës rreth 26,173 dollarë.

Trolli i parë u projektua nga danezi Thomas Dam në vitin 1959. Kukullat me flokë të veçantë u lançuan në Evropë në fillim të viteve ’60 dhe në SHBA në vitin 1963. Falë publikimit të filmit Trolls në vitin 2016, kukullat e rinovuara, të cilat tani prodhohen nga Hasbro, po bëhen sërish të njohura.

I famshëm për zilen e tij të veçantë, Western Electric 500 ishte telefoni standard i lëshuar nga Bell System. Gjendej thuajse në çdo shtëpi amerikane në ato vite.

Seria Instamatic ishte linja më fitimprurëse e Kodak. Edhe Instamatic 104, i cili doli në dyqane në vitin 1963, u ‘rrëmbye’ nga fotografët. Kamera shitej për 20 dollarë në atë kohë.

Megjithëse boja e flokëve “Miss Clairol” u shfaq fillimisht në fund të viteve 1940, ajo fitoi popullaritet si një element kryesor i bukurisë klasike në vitet 1960. Për këdo që dëshiron të lyejë flokët në shtëpi pa pasur nevojë të përballet me pritjet e gjata të takimeve ose tarifat e tepruara të sallonit, kjo ishte ngjyra e preferuar e flokëve.

Çdo pako e “Candy Mars M&Ms” në atë kohë kushtonte 0,05-0,10 dollarë. Me ylberin e tyre të ngjyrave, këto topa të vegjël me çokollatë u bënë të pandashme nga kinemaja apo argëtimet e njerëzve.

Dhomat e ndenjes në të gjithë Amerikën u ndriçuan nga TV me ngjyra RCA në vitet 1960, duke e bërë shikimin e televizorit një përvojë të gjallë dhe shumëngjyrëshe. Përpara shpikjes së RCA, televizorët funksiononin vetëm bardh e zi.

“Colgate” revolucionarizoi praktikat e kujdesit oral duke premtuar parandalimin e kaviteteve dhe një buzëqeshje më të ndritshme. Nëpërmjet fushatave intensive të marketingut, Colgate i shërbeu njerëzve në gjithë botën për shëndetin e dhëmbëve të tyre.

Enët e qelqit “Pyrex” u bënë zgjidhja ideale për byrekun dhe tavat. Toleronte temperatura deri në 260°C dhe njerëzit padyshim s’u menduan dy herë për ta blerë.

Makina e shkrimit “Selectric IBM” ishte mrekulli teknike për kohën! Me dizajnin e saj inovativ dhe elementin sferik të shtypjes, i cili kërcente rreth letrës me saktësi.

Përzierësit me “Osterizer” u bënë më të pëlqyerit për kuzhinierët. Me motorët e fortë dhe tehet cilësore, supat dhe smoothie-t realizoheshin në kohë rekord.

“Mattel’s See ‘N Say” solli në jetë oborrin e fermës. Me një tërheqje të thjeshtë të fijes, kafshët lëshonin tingujt përkatës. Njohuritë e fëmijëve për botën rreth tyre u rritën nga kjo lodër educative.

Prezantimet profesionale dhe kujtimet familjare u shndërruan në momente epike kinematografike me projektorin “Kodak Carousel Slide”. Dizajni i saj rrethor e bëri të thjeshtë lëvizjen nga një rrëshqitje në tjetrën, duke ndriçuar muret me foto udhëtimesh, martesash dhe momentesh të zakonshme.

/tvklan.al